Üdvözöljük

Üdvözöljük a Rendkívüli Helyzetben alkalmazandó Gazdasági-ügyvitelkezelő Rendszer (RHGR) oldalán!

A Kancellária saját fejlesztésű rendszert (Rendkívüli Helyzetben alkalmazandó Gazdasági-ügyvitelkezelő Rendszer, továbbiakban RHGR) vezet be a rendkívüli helyzetre való tekintettel, mely kezeli az egyetem kiterjedt földrajzi elhelyezkedését, ennek segítségével a számlák, HR dokumentumok scannelt formában eljutnak a szervezeti egységtől, dolgozótól az illetékes ügyintézőig, akár a munkahelyén, akár otthon végzi a feladatát. A rendszer bevezetését követően a számlák teljesítésigazolása leegyszerűsített módon, az RHGR-ben történik. A teljesítésigazolást a szokásos ügymenet szerinti módon utólag biztosítani kell.

A Kancellária által korábbiakban alkalmazott webes rendszerek (pl. szerződéskezdeményező, utazásszervezés, behajtási engedély, keretgazdálkodás, keretértesítés) a továbbiakban is működnek, ezek alkalmazása a szokásos ügymenet szerint biztosítja az információk áramlását.

A rendszer bevezetését követően az eredetiben külső partnertől kapott bizonylatokat (pl. számla), vagy az adott szervezeti egységnél képződött (pl. teljesítésigazolás) iratokat minden szervezeti egység tárolja rendszerezetten –nem küldi tovább- oly módon, hogy a veszélyhelyzet lezárultát követően az eredeti dokumentumok összerendezése megtörténhessen.

A védett tartalmak eléréséhez Önnek egyetemi hálózati azonosítóval, illetve megfelelő jogosultságokkal kell rendelkeznie.

Gyors elérés: